NEW IN :: Designer Bag : Gucci Marmont Mini in Black

14:54



EN :: Happy new year 2018! My very first post is about something new in my fashion world. Immediately after the New Year´s Day I decided to buy a new bag which is a designer piece as I´ve been wanting one for a long long time. I think that every woman who is interested in fashion is dreaming about something similar - everyone in their own style. I decided to buy a bag from the designer brand Gucci in a size "mini" and from the collection "marmont". In this case don´t visualize  this "mini" bag as a mini because it´s not. I would say it´s a perfect size for every woman and you can fit there everything important as a phone, wallet, mirror, lipstick and keys. If it was a little big bigger I would throw in there many unimportant useless things and it could lead to some damages.

SK :: Šťastný nový rok 2018 prajem! Môj prvý článok tohto roku venujem novinke v mojom módnom svete. Hneď po Novom roku som sa rozhodla zadovážiť si novú kabelku a rovno aj dizajnérsky kúsok, po ktorom som bažila strašne dlho. Myslím, že každá žena, ktorá má rada módu sníva o niečom takom..každá má samozrejme inú predstavu - podľa vkusu. Ja som sa rozhodla zadovážiť si kabelku od značky Gucci vo veľkosti "mini" a z kolekcie "marmont". V tomto prípade si pod slovom "mini" nepredstavujte miniatúrnu kabelku, do ktorej sa nič nevojde. Povedala by som, že je tak akurát - zmestí sa tam všetko, čo potrebujem (peňaženka. mobil, zdrkadielko, rúž a kľúče). Keby bola väčšia, (vo veľkosti "small") už by som do nej hádzala úplné zbytočnosti, čím by som si ju mohla poškodiť.



EN :: I´ve been dreaming about the designer bag for ages and my husband is a witness! :) At the beginning I had two favorites. The first was a Gucci bag and a second one Valentino rockstud spike mini or a small one in red which is still TOP for me! These Valentino bags are unfortunately a little bit more expensive and I have to admit I have almost bought one of them, because I could have 10% off the price, but the red was sold out that time. The second on my wishlist was this Gucci beauty and to be honest I liked red a little bit more again (even a velvet one) but I decided to go for a black leather version. And I had a few reasons why...
  • black leather will last in a top state much longer than a velvet version
  • the designer bag in red is my dream, but I definitely know it will be Valentino so I didn´t want to own 2 reds (hypothetically) 
  • it is my first and only designer bag (and maybe the last one, you never know) so I wanted to invest in color and shape which will go with everything and with the most of my outfits
  • I don´t have a good stylish black bag in my collection right now


SK :: O dizajnérskej kabelke som snívala už riadne dlho a môj manžel je toho svedkom! :) Mala som spočiatku dvoch favoritov. Prvým bola táto Gucci kabelka a druhým Valentino rockstud spike mini alebo small v červenej farbe, ktoré sú pre mňa ešte stále TOP! Sú ale o niečo drahšie a musím sa priznať, že som si jednu už skoro kúpila, keďže som mohla na ňu mať 10% zľavu, ale práve v červenej bola vypredaná. Druhou na zozname bola Gucci kráska a musím sa priznať, že viac ma priťahovala znovu červená a aj v iných farbách (i velvet), ale išla som jednoznačne do čiernej kože. Mala som na to niekoľko dôvodov:

  • čierna koža sa bude udržiavať v top stave oveľa dlhšie ako velvet verzia,
  • v červenej si určite chcem zadovážiť Valentino rosckstud, preto by bola hlúposť mať 2 červené (hypoteticky),
  • je to moja prvá a jediná dizajnérska kabelka (a možno aj posledná. človek nikdy nevie), takže som chcela investovať do farby, ktorá sa bude hodiť ku všetkému a väčšine mojich outfitov,
  • momentálne mi v zbierke chýbala nejaká poriadna, štýlová, čierna kabelka.



EN :: As far as the way I bought it, I can tell you a little bit more about it. The idea of buying this bag was in my head for a longer time. A New Year´s Day was a day when I told myself I am going to buy it for sure and I wanted to do so via their official website. My husband told me to wait one more day and visit Dublin to have a look in Brown Thomas if they have it this time. I was sure they don´t because I was there just a week before, but when I came there and I saw it I knew it was waiting for me! My eyes were radiating happiness and I didn´t know what to do. Peter told me to go there and ask for trying it on and I did so. I have to say I was very pleasantly surprised how nice a shop assistant was - young, smiley and helpful. She willingly gave me the bag to try it on and I could see myself in a big mirror. I also tried a "super mini" one which was really cute, but it was very small for me. Both bags were however perfect and they fitted my style, but the super mini is, in my opinion, just made for a phone and maybe for a payment card and I imagined it more with some summer outfits. This one is just perfect size for me and we all agreed on it as it will be great for all four seasons. At the beginning I wasn´t sure if it fits my style, but when I tried it on I knew it´s great. And do you know what? When I was trying it on, I was soooo nervous and my heart was beating like crazy ... And when I was paying I almost forgot my pin number :D What can I say. I am really happy and I think I was working hard two years so I deserve it. Sometimes you just have to spoil yourself with something nice :) 

SK :: No a pokiaľ ide o to, ako som ju kúpila, poviem vám o tom viac. Myšlienku kúpiť si ju, som mala v hlave už dlhšie. Na Nový rok som si povedala, že si ju objednám cez oficiálnu stránku Gucci, pretože keď som bola na Štefana v meste, tak ju nemali. Nakoniec som sa ale s mojou polovičkou zhodla, že počkám do ďalšieho dňa a zájdeme do Dublinu... No a ona tam na mňa čakala! Keď som ju zbala v obchode Brown Thomas, oči mi zažiarili a nevedela som, čo robiť. Peťo povedal, že si ju mám určite vypýtať a vyskúšať a ani nie v minúte som ju už mala na sebe. Musím podotknúť, že som natrafila na naozaj perfektnú obsluhu - mladá, usmievavá a vedela poradiť. Kabelku mi ochotne dala vyskúšať a mohla som sa poobzerať v zrkadle. Vyskúšala som si aj kabelku vo veľkosti "super mini", ktorá bola hrozne roztomilá, ale podľa mňa veľmi malá. Obe mi tak nejak "pasovali" do vkusu, ale super mini bola naozaj stvorená len na mobil a možno platobnú kartu, plus sa mi hodila viac na letné obdobie, kdežto táto mala viac priestoru a dá sa nosiť v každom ročnom období. Spočiatku som nevedela, či sa mi bude hodiť k mojej osobe a k môjmu štýlu, ale všetci sme sa zhodli, že áno, tak som si ju nakoniec vzala. A viete čo? Keď som si ju skúšala, srdce mi búšilo ako šialené a keď som platila, tak som skoro zabudla svoj pin kód :D Čo však dodať... Som za ňu naozaj rada a myslím, že som sa v práci namakala naozaj dosť, aby som som si ju zadovážila a zaslúžila. Občas si treba urobiť radosť a splniť si raz za čas aj takýto materiálny sen.. :)



You Might Also Like

10 comments

  1. Tá kabelka je dokonalá!!♥ Aj ja po nej pokukujem na instagrame keď ju má nejaká blogerka :) Skvelý výber a súhlasím s tebou, že keď kúpiť dizajnérku kabelku tak vo farbe, ktorá je univerzálna, pretože ju zladíš ku všetkému :) Teším sa na outfit :)

    Accessoriesforbeauty

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem krásne, Zuzi. Ja som po nej tiež dlhšie pokukovala a stále mi behala hlavou, takže som spokojná. Teším sa aj ja ako ju zladím v outfitoch :)

      Delete
  2. tak ta kabelka je fakt nádherná a zladíš ju asi zo všetkým :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem pekne, Alex :) Určite áno, o to mi aj išlo zladiť ju čo k najviac veciam :)

      Delete
  3. That bag is so cute. I love it.
    https://sugarcoatedbears.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. ..je krásna..KRÁSNA..ešte raz KRÁSNA, verím, že ti bude robiť MEGA radosť a hrozne by ma zaujímalo na koľko ťa vyšla ak to nie je tajomstvo?..pekný dizajnérsky prvý kúsok..<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem pekne myslím si to isté! ♥ A už som ti odpísala na Instagrame :)

      Delete
  5. Nadherna kabelka! Me taky bavi unboxingy!

    http://www.shop-it.cz cestovani, moda, nakupy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem pekne, ja unboxingy tiež ľúbim a rada si ich pozriem aj na instastories v rýchlosti :))

      Delete

Facebook : coming soon

Popular Posts

Shein

SheIn -Your Online Fashion Pullovers

Labels

ootd fashion outfit outfits style irishblogger slovakblogger fashionblogger fblogger wiwt fashionista whatiwore dkny irishfashion styleblogger trendy czechblogger furla outfitoftheday czechslovak lookbook Festina heels new in trending beauty mango slovakgirl winteroutfit autumn skirt Buffalo bblogger denimskirt fall outfit czech dailylook elegant embroidery falloutfit nakd slovak summerstyle thekooples beautyblogger diesel elegant look espadrilles girly style gucci guccimarmont irishfblogger leather jacket paul costelloe redlips spring outfit summeroutfit tips travel trendingnow wavy hair bag crossbodybag dailyoutfit denim dungarees edgy edgylook folklore furlabag karllagerfeld leatherjacket nailart nails off-the-shoulder over knee boots streetfashion trench coat winter ootd Kurt Geiger London MMissoni The Kooples ankle boots autumnoutfit beachwear blackandwhite blazerdress blogger checkedblazer closet remix crochet top crochetdress czechgirl designerbag dress edinburgh elegantlook fall fallootd gelnails hat kildare village lace leather bag leatherskirt metallic metallicboots miniskirt missguided nailinspiration newblogger off the shoulder off-the-shoulder top outfitidea oversized overthekneeboots oxford shoes pinaforedress poncho random red sandals semilac shoes silk blouse skater skirt skinnyjeans spring streetstyle sweaterdress tigh high boots tvoritalubit vans wavyhair zara Allsaints FurlaJulia MissKG allwhite allwhiteeverything ankleboots asos asymmetrictop autumntrend baseball cap blazer blazer dress braid bruno premi burgundy businesslook cardigan cashmere casual casual outfit casuallook check choker christmas christmasoutfit cigarettetrousers coats colorfultights combatboots cosmetics cowboyboots crochettop crop top darklips denim jacket designer shoes drmartens dublin dublinstyle edgy look england eyeshadows fall look fall ootd fashiomblogger fashion blogger faux leather dress fauxfur fauxfurcoat fendi frenchmanicure fur vest furlametropolis gift gingerbread gisou gisoureview gisouspray grey outfit greynails hair haircosmetics hairoil hairproducts hairstyle handmade highponytail honeyoil how to style choker how to wear baseball cap inspiration irihfashion irish jumpsuit kabáty knitted sweater lacebra lacetop lbd leatherbag leathercoat leatherdress leatherpants leathersandals lifestyle lipstick long coat longhair mac makeup mallorca marmont matte mixing colors mugs nailinspo nailtechnician nastygal nechtovyraj off shoulder offtheshoulder ombrenails orsay outfitinspiration outfitotheday outlet overlapdress palette peacoat peter pan collar pinknails plaid pleatedskirt polkadot polkadotskirt ponytail prada present pumps redblouse redcoat reddress redlipstick replay reserved ripped jeans rippedskirt rockstud romantic scotland semilacnails shein shopping shorthair silky blouse silverheels silvershoes simple slipons slovakblgger slovakczech slovakfashion slovakgirl czechblogger smallbag snakeprint sockboots sporty look sportylook springoutfit studs stylish suitpants summerlook sweaterweather tartan themanicurecompany tights tipforpresent topshop towerbridge travelblogger travelling trousers turtleneck urbandecay valentino valentino garavani vila watch waterfall coat wavespray weddingoutfit whitedress whiteshirt winter coat wintertrend zimné kabáty zoeva